وبلاگ من

وبلاگ من
قالب وبلاگ

پسرک پدربزرگش را تماشا کرد که نامه ای

می نوشت .


بالاخره پرسید :
- ماجرای کارهای خودمان را می نویسید ؟

درباره ی من می نویسید ؟
پدربزرگش از نوشتن دست کشید و لبخند

زنان به نوه اش گفت :
- درسته درباره ی تو می نویسم اما مهم تر

از نوشته هایم مدادی است که با آن می

نویسم .
می خواهم وقتی بزرگ شدی مانند این

مداد شوی .
پسرک با تعجب به مداد نگاه کرد و چیز

خاصی در آن ندید .

- اما این هم مثل بقیه مدادهایی است که

دیده ام .
- بستگی داره چطور به آن نگاه کنی . در

این مداد 5 خاصیت است که اگر به 

دستشان بیاوری ، تا آخر عمرت با آرامش

زندگی می کنی .
صفت اول :
می توانی کارهای بزرگ کنی اما نباید

هرگز فراموش کنی که دستی وجود دارد که حرکت تو را هدایت می کند .
اسم این دست خداست .
او همیشه باید تو را در مسیر ارده اش حرکت دهد .
صفت دوم :
گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنی . این باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما آخر کار ، نوکش تیزتر می شود .
پس بدان که باید رنج هایی را تحمل کنی چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی .
صفت سوم :
مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه از پاک کن استفاده کنیم .
بدان که تصیح یک کار خطا ، کار بدی نیست . در واقع برای اینکه خودت را در مسیر درست نگهداری مهم است.
صفت چهارم :
چوب یا شکل خارجی مداد مهم نیست ، زغالی اهمیت دارد که داخل چوب است .
پس همیشه مراقبت درونت باش چه خبر است .
صفت پنجم :
همیشه اثری از خود به جا می گذارد .
بدان هر کار در زندگی ات می کنی ردی به جا می گذارد و سعی کن نسبت به هر کاری می کنی هوشیار باشی و بدانی چه می کنی .


نظرات شما عزیزان:

FARIBA
ساعت2:28---20 شهريور 1390
سلام من برگشتم...........چرا کم پیدایی بیاخفن اپم......

fariba
ساعت21:25---14 شهريور 1390
اپم بیا گلم....راستی دارم میرم مسافرت چند روزی نیست.......ولی منتظر نظرای خوشگلت هستم....

نرگس
ساعت16:12---13 شهريور 1390
سلام از وبلاگت خیلی خوشم اومد
ممنون که به وبم سر زدی
منم تو رو لینکت کردم می بوسمت...


نرگس
ساعت16:10---13 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم از وبلاگت
خیلی خوشم اومد منم تو رو لینکت کردم
بازم بیا منتظرتماااااااا...........!!!!!!


fariba
ساعت14:54---13 شهريور 1390
سلام گلم باعنوان وبت لینکیدمت بیا اپم...............

fariba
ساعت0:16---12 شهريور 1390
سلام گلم مگه قرار نشد اپ کنی خبرم کنی من که هرروز اپم........بیا/راستی اگه با تبادل لینک موافقی منو باعنوان سونگمین صورتی بلینک وخبرم کن باچه عنوانی بلینکمت.........

علی زمزمه
ساعت16:03---10 شهريور 1390
سلام وبلاگت عالیه

با افتخار لینکتون میکنم



اگه بازم بیای خوشحال میشم



محمد حسین
ساعت13:17---10 شهريور 1390
وبلاگ قشنگی داری نازنین خانوم.

امین نظارات
ساعت22:47---9 شهريور 1390
دوست عزیز سلام وبلاگ واقعا خوبی داریآفرین
دوست عزیر من رو به نام همه چیز در تماشا لینگ کن بعد به من خبر بده تا تورا لینگ کنم منتظرم


محمد
ساعت22:37---9 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری ام حیف نیست ازش کسب درآمد کنی این لینک بهت میدم برو ثبت نام کن خوبه
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=11277
به منم سر بزن نظر هم یادت نره
www.parsa74.loxblog.com
روی تبلیغات زیر مطلب هام هم کلیک کن تا من خوشحال بشم
راستی بنری تو وبم ساختم اگه خواستی بیا ببین در مورد اونم نظر بده لینکشم گذاشتم خواستی بذار تو وبلاگت اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن تامنم تو رو لینک کنم
منتظر حضور گرمت تو وبم هستم


محمدرحمني
ساعت17:06---9 شهريور 1390
سلام نازنين عزيزم .وبلاگ عالي داري ممنون ازاين كه به وبم امدي ونظردادي دوباره بيا ونظربده ومن راخوشحال كن
راستي من هم باافتخارلينكت كردم.بيامنتظرتم.باي تا هاي ملوسك


ali
ساعت14:17---9 شهريور 1390
سلام گلم وبلاگ زيبايي داري به منم سر بزن
اگه دوس داشتي منو با اسم وبلاگ همه جوره و آدرس "aliamirifar.mahtarin.com" لينك كن و بعدش خبرم كن تا بلينكمت.در ضمن يه نويسنده ي خوب و فعال هم ميخوام اگه ميتوني خبرم كن...
باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ نازنین ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اسم من نازنینه . 12سالمه و امسال به کلاس دوم راهنمایی میرم . اهل تهرانم و خیلی خیلی هم شهرم رو دوست دارم . امید وارم از وبلاگ من خوشتون بیاد . یه وبلاگ دیگه هم دارم که آدرسشو پایین نوشتم : www.range-bahar.blogfa.com راستی راستی نظر یادتون نره هاااا...!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ من و آدرس range-bahar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
چت باکس


امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 1873
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1